Som el grup encarregat d'explicar les Onades Revolucionàries i, aquest grup està integrat per Lidia Aibar, Celia Ferrandis, Irina Cózar i María Villanueva. Nosaltres som estudiants de 1º de Batxiller de Florida Secundaria i hem treballat el tema de les Revolucions Burgeses a l'assignatura d'història.
La llibertat guiant al poble, Eugène Delacroix |
Som el grup encarregat d'explicar les Onades Revolucionàries i, aquest grup està integrat per Lidia Aibar, Celia Ferrandis, Irina Cózar i María Villanueva. Nosaltres som estudiants de 1º de Batxiller de Florida Secundaria i hem treballat el tema de les Revolucions Burgeses a l'assignatura d'història.
Dins d'aquest tema, hem dut a terme diversos treballs sobre les Onades Revolucionàries de 1820,1830 i 1848.
Per a treballar aquest tema en primer lloc, hem cercat informació sobre les Onades Revolucionàries i el balanç d'aquest procés. Hem elaborat resums, esquemes i mapes mentals amb l’ajuda de la professora.
Ens vam dividir en parelles per a elaborar el treball millor; una parella realitzava el Popplet i l’altra cercava informació addicional i imatges. Desprès mentre una parella feia la imatge interactiva, l'altra feia la línia de temps. I per últim, conjuntament, hem fet l'entrada al bloc de la nostra companya Lidia.
Per a concloure dir, que aquest treball ens a ajudat a aprendre història d'una altra manera, utilitzant eines webs noves per a nosaltres i tambè, aprendre a saber resumir la informació d'un text o un tema.
Ens vam dividir en parelles per a elaborar el treball millor; una parella realitzava el Popplet i l’altra cercava informació addicional i imatges. Desprès mentre una parella feia la imatge interactiva, l'altra feia la línia de temps. I per últim, conjuntament, hem fet l'entrada al bloc de la nostra companya Lidia.
Per a concloure dir, que aquest treball ens a ajudat a aprendre història d'una altra manera, utilitzant eines webs noves per a nosaltres i tambè, aprendre a saber resumir la informació d'un text o un tema.
POPPLET
LINIA DEL TEMPS
IMATGE INTERACTIVA
Hola.
ResponderEliminarUna primera ullada per dir-vos alguns aspectes que poden millorar.
- Reviseu en el text de l'entrada: el verb haver amb H, per tant hem
- En em mapa mental no queda clar el balanç ¿?
- Pot ser es troba a faltar l'enllaç a algun video del tema o del personatge o de la pintura...
Espere que fer aquest tipus de treball vos haja estat interessant i profitós; per la meua part veig que heu estat capaces d'elaborar-lo amb aquestes aplicacions encara que no les conexieu.
Bé, la propera visita serà per avaluar el vostre treball.
Bona nit.
Rectifiqueu l'etiqueta revolucions buergueses, i després heu d'entrar en el gadget etiquetes i marcar-la per a que aparega en la barra lateral.
ResponderEliminarValoració:
ResponderEliminarEn termes generals bon treball, encara que falten referències per comprendre el tema. (per exemple, Grècia s'independitza de...?; on ocorren determinats fets...)
En el text de presentació calia fer un resum del contingut...